• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2013/2014 навчального року

Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2013/2014 навчального року

2013-07-21

Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 20.05.2013р. № 1/9-349

Навчальні плани на 2013/2014 навчальний рік

Робочі навчальні плани на 2013/2014 навчальний рік складаються:

для 1-2-х класів - за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 10.06.2011 № 572;

для 3-4-х класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН України від 29.11.2005 № 682;

для 5-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 17.05.2013 № 551;

для 6-9-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 № 66;

для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834;

для спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв, колегіумів, класів з поглибленим вивченням окремих предметів: 5 клас – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 17.05.2013 № 551 (додаток 8); 6-9 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 № 66; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 №834;

для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов: 1-2 класи – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 10.06.2011 № 572 (додатки 4-5 ); 3-4 класи – за Типовим навчальним планом спеціалізованих шкіл цього типу, затвердженими наказом МОН України від 13.03.2006 № 182 чи Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН України від 29.11.2005 № 682 (додаток 4); 5 клас - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 17.05.2013 № 551; 6-9 класи – за Типовим навчальним планом спеціалізованих шкіл цього типу, затвердженими наказом МОН України від 13.03.2006 № 182; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 №834 (додаток 19);

для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу: 1-2 класи - за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 10.06.2011 № 572 (додатки 6-7 ); 3-9 класи – за Типовими навчальними планами спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов та предметів художньо-естетичного циклу, затвердженими наказом МОН України від 13.05.2005 № 291, з урахуванням змін в розподілі навчального часу та загальної кількості годин, визначених Типовими навчальними планами початкової школи (наказ МОН України від 29.11.2005 № 682); 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 №834 (додатки 21 та 22);

для 8-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням окремих предметів – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОНмолодьспорт України від 23.05.2012 р. № 616;

для білінгвальних класів: 5 клас - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 17.05.2013 № 551; 6-9 класи – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН від 07.07.2009 № 626; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834 (додаток 20);

для загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку: І ступінь (підготовчий, 1-4 класи) – за Типовими навчальними планами спеціальних навчальних закладів цього типу, затвердженими наказом МОН України від 03.11.2004 р. № 849 (зі змінами, внесеними наказом МОН України від 11.09.2009 р. № 852); ІІ ступінь (5-10) класи – за Типовими навчальними планами спеціальних навчальних закладів цього типу, затвердженими наказом МОН України від 26.08.2008 р. № 778 (зі змінами, внесеними наказом МОН України від 11.09.2009 № 852); 11-12 класи – за Типовими навчальними планами спеціальних навчальних закладів цього типу, затвердженими наказом МОН України від 02.11.2004 р. № 842, з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 22.08.2005 р. № 489.

для вечірніх (змінних) загальноосвітніх шкіл – 6-9 класи – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 р. № 66 (додатки 20, 21); 10-11 (12) класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 р. № 834 (додатки 24, 25).

6-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин з вивченням двох іноземних мов можуть користуватися варіантами навчальних планів, доведеними до місцевих органів управління освітою та навчальних закладів листом МОН України від 14.06.2005 № 1/9-321. За цим варіантом можуть також складатись робочі навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів, які передбачають вивчення двох мов національних меншин (замість другої іноземної мови планується мова національної меншини); для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834 (додаток 15).

>> Читати лист МОН №1/9-349 від 20.05.2013р.
Кiлькiсть переглядiв: 908

Коментарi

  • Eddiefen

    2018-04-03 00:13:25

    http://bit.ly/2GVeegB TALIA ПЕРВОЕ В МИРЕ СРЕДСТВО, РАБОТАЮЩЕЕ ДАЖЕ ВО СНЕ! Формула препарата Talia позволяет разгонять метаболизм даже во сне, за счет чего потеря веса не прерывается! Ускоряет метаболизм; Снижает вес; Сжигает жировые отложения; Похудение даже при минимальной физической активности; Ускоряет обменные процессы в организме....

  • Volkarlada

    2018-04-02 21:18:57

    The significant benefits to decreasing fever are increasing cheer in the infant and decreasing fluid requirements, helping to prevent dehydration. Because of the negative consequences of large and because it has been shown to be no more effective than other methods on managing incompatible behavior, the American Academy of Pediatrics (2004) recommends that parents press into service methods other than gleaming to reciprocate to inappropriate behavior. Practise regularly [url=http://amazoniabr.org/en/tourism/area4/malegra_fxt_140_mg_quality_online_malegra_fxt_otc/]malegra fxt 140mg for sale[/url] erectile dysfunction options...

  • Volkarlada

    2018-04-02 09:06:48

    Exhaled CO2 monitoring is recommended as it provides an symptom of pertinent ventilation (Casket 31. A withdraw increase in IL-1 and IL-6 gene look, triggered past glutamergic neurons via NMDA receptors, was observed in hippocampal slices and in spontaneously emotive rats during the path of LTP (Balschun et al. Bathroom brushes, bathroom sponges, and gently rough scrubbers are advisable [url=http://amazoniabr.org/en/tourism/area4/malegra_fxt_140_mg_quality_online_malegra_fxt_otc/]buy generic malegra fxt 140mg line[/url] erectile dysfunction main causes...

  • Mine-Bossmt

    2018-04-01 19:14:08

    CCL2 signals via its upregulated cognate receptor on the membrane of microglia. Assumed these evidences, VNS should be considered within a broad epilepsy surgery center on a dogged to patient basis, following a particularized bio-psycho-social workup and parade of expenses ands risks weighted against expectations, and potential improvements in seizures and importance of life. The Soluble cytokine Receptor Sepsis Study Group [url=http://amazoniabr.org/en/tourism/area1/female_cialis_20_mg_10_mg_buy_female_cialis_online/]female cialis 20mg for sale[/url] women's health clinic jersey city...

  • FolleckPi

    2018-04-01 16:12:18

    Educating the Laddie and Kinsfolk Children who instruct long-term TPN remedial programme may sustain TPN in the home. But this leads to the eminent numberless regress of such inner homunculi, each experiencing the experiences of the above-named unified (Zahavi 2005); we be undergoing discussed this already in the publication, but now need to a crap deeper. Roy, S, K Knox, S Segal, D Griffiths, C Moore, K Welsh, et al 2002 [url=http://amazoniabr.org/en/tourism/area2/levitra_plus_400_mg_effective_levitra_plus_no_rx/]discount 400 mg levitra plus with amex[/url] impotence medical definition...

  • FolleckPi

    2018-04-01 15:30:29

    Retinal degeneration may surface spontaneously, be associated with aging, become manifest as a occur of orbital bleeding techni- ques, develop provisional to phototoxicity, or be inherited [27, 47, 59В­66]. Nursing Assessment In behalf of a wholly description of the assessment phase of the nursing get ready, refer to age 752. You are the solitary somebody who knows your results [url=http://amazoniabr.org/en/tourism/area2/levitra_plus_400_mg_effective_levitra_plus_no_rx/]levitra plus 400mg mastercard[/url] erectile dysfunction medications causes symptoms...

  • Mine-Bossmt

    2018-04-01 11:48:52

    These features betoken that the axoneme structure (9+0) in amastigotes varies sig- nificantly and is precisely different from those observed in promastigotes (9+2), therefore suggesting a building almost identical to the pre-eminent cilium of vertebrates; exactly, they probably thing as sensory organelles serving worthy functions within the host- cadger interactions and for the benefit of signaling in the intracellular amastigotes of Leishmania (Gluenz et al. Restlessness strength rise to listlessness and phlegm if the respiratory dysfunction is not corrected...

  • Hengleyson

    2018-03-31 02:07:50

    Neuroendocrine adjustments are not solely based on a passive transmission of perturbations in the unaffected network to the other intrinsic networks resulting in an adaptive redistribution of forces until a new equilibrium is established. Therapeutic Executives If ever any innate prepare is ruled out as a agent, constipation may initially be managed with dietary manipulation such as increasing fiber and fluids. Nonsteroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) [url=http://abaseashore.com/housing/plase7/apcalis-sx/]effective 20 mg apcalis sx[/url] impotence help...

  • Hengleyson

    2018-03-31 01:52:49

    PLoS Negl Trop Dis 4:e804 Das BB, Sen N, Dasgupta SB, Ganguly A, Das R, Majumder HK (2006a) Topoisomerase study of kinetoplastid parasite Leishmania, with out of the ordinary reference to maturation of therapeutics. An array of discriminatory in favour of circles, with a petty segment being bewitched from each of them (a Landolt array), with only go round of the describe being entire and coloured, was presented to the subject and their task was to unearth where that unique unbroken ringlet was sited...

  • eyawjuqi

    2018-03-30 17:26:23

    [url=http://doxycycline-cheapbuy.site/]doxycycline-cheapbuy.site.ankor[/url] onlinebuycytotec.site.ankor http://tadalafilcialis-cheapestprice.site/...